Sociaal intranet van O&I Services
  • Home
  • Community Management

Community Management

De strategie is bepaald, medewerkers zijn betrokken (engagement), de techniek is geïmplementeerd en oude content is gemigreerd. Bent u dan klaar? Ja! Met de techniek. Echter, zullen medewerkers het systeem goed moeten gebruiken, willen ze de voordelen ervan plukken. Wellicht ziet nog niet iedereen het voordeel ervan in, hebben sommigen “koudwatervrees” of schieten anderen er juist te ver in door. Met community management leidt u het social intranet in goede banen. Ook het meten en optimaliseren van het social intranet scharen wij onder community management.

Wat valt er te managen?

Om een social intranet succesvol te krijgen en te behouden komt heel wat kijken. Denk bijvoorbeeld aan de volgende vragen:

  • Behalen alle medewerkers het maximale voordeel uit het social intranet?
  • Lopen de communities uit zichzelf goed, of moet het misschien aan het begin geactiveerd worden?
  • Zijn er sceptici binnen de organisatie en wordt er serieus naar hen geluisterd om ze alsnog mee te krijgen?
  • Wordt er bijgehouden hoe eenvoudig informatie te vinden is en of dit verbeterd kan worden?
  • Zijn er collega’s die er juist in doorschieten en er te veel opzitten en hoe gaat u hier mee om?
  • Hoe wordt er omgesprongen met vervelende content berichten of zelfs online pesterijen?

Voor meer informatie omtrent community management en om een vrijblijvend gesprek aan te vragen met één van onze accountmanagers, kunt u hier klikken.


  • Een sociaal intranet: Standaard of maatwerk? - O&I Services
  • Een sociaal intranet: standaard of maatwerk?

    Er zijn een tal van vragen welke beantwoord dienen te worden om tot een juiste beslis-sing te komen tussen standaard- en maatwerk software. Welke trends zijn er waar te nemen op softwaregebied? Hoe verhouden deze trends zich tot maatwerk- en standaardsoftware? Welke kenmerken hebben standaard- en maatwerksoftware? Welke voor- en nadelen hebben standaard- en maatwerk software? Welke keus dient men te maken?

    Deze white paper zal op deze vragen een antwoord geven, zodat organisaties de continuïteit en innovatievermogen behouden om een interne omgeving vorm te geven welke inspeelt op de trends en ontwikkelingen van de komende jaren.

    Download


‘In 10 stappen een succesvol sociaal intranet op basis van SharePoint’

  • In 10 stappen een succesvol sociaal intranet op basis van SharePoint
    Download deze white paper
  • ‘Winstgevend social intranet? Start bij de business case!’

    Winstgevend social intranet? Start bij de business case! - O&I Services
    Download deze white paper

    Over O&I Services

    O&I Services is een SharePoint specialist uit het Noorden. Onze kennis en ervaring hebben wij samengevat in een sociaal intranet die wij op basis van een standaard product kunnen aanbieden. Meer over O&I Services...

    Onze producten

    De volgende producten worden door O&I Services aangeboden:

    Sociaal intranet
    Community software
    Office 365+
    Apps

    Onze diensten

    Naast onze producten kunnen wij u ook helpen met de volgende diensten:

    Adoptie
    Business Case
    Analyse & strategie
    Implementatie
    Community Management

    Onze kennis gedeeld

    O&I Services kiest er bewust voor om haar kennis te delen via:

    White papers
    Case studies
    Infographics
  • Blogs
  • Contact opnemen?

    O&I Services
    Paterswoldseweg 808
    9728 BM Groningen (route)

    Telefoon: 050 5250233
    Internet: www.oi-services.nl
    E-mail: info@oi-services.nl
    Twitter: @oi-services